2. از مدير فروش خود بپرسيد كارمندان دوست دارند چگونه مديريت شوند
من هميشه به اعضاي جديد تيم خودم اين سه نكته را بيان مي كنم :
ويژگي هاي شخصيتي هر فردي متفاوت است
من ميخواهم يك مدير موثر براي سبك كاري و شخصيت شما باشم
من مي توانم رفتار خود را متناسب با نيازهاي شما تغيير دهم. دوست داريد چگونه مديريت شويد ؟
درست همانطور كه مشتريان مختلف به سبك هاي مختلف نرم افزار فروش نياز دارند و فروشندگان موثر نيز مي دانند كه چگونه با آن سبك ها سازگار شوند ، مديران باهوش نيز ميدانند كه بهترين روش براي نتيجه گرفتن از تيم خود اين است كه به جاي اينكه يك روش مشخص و ثابت را نسبت به همه بكار گيرند ، دنيا را از دريچه چشم آنها ببيند .
در اينجا برخي سوالاتي كه من از مدير فروش خود ميپرسم تا متوجه سبك كاري آنها شوم وجود دارد :
ميزان تعاملي كه ترجيح ميدهيد چيست ؟ آيا ميخواهيد من را يكبار در هفته ملاقات كنيد يا چندين بار در هفته ؟
دوست داريد بازخوردهاي مثبت و منفي را چگونه از من دريافت كنيد ؟
آيا ترجيح ميدهيد تعريف و تمجيد به صورت خصوصي باشد يا عمومي ؟
چه نوع بازخوردي را ميپسنديد ؟
اگر من متوجه چيز اشتباهي شوم ، آيا مي خواهيد به خودتان بگويم ، ايميل كنم ، تا زمان ملاقات هفتگيمان صبر كنم يا غيره ؟
اگر بعضي از كارهاي من رو اعصاب شما باشد آيا من را مطلع خواهيد كرد ؟
- یکشنبه ۲۷ شهریور ۰۱ | ۲۰:۲۸
- ۱۲ بازديد
- ۰ نظر