ابزارهايي براي يافتن مشتري هاي احتمالي

مشاهده تقويم هاي مختلف به صورت آنلاين

ابزارهايي براي يافتن مشتري هاي احتمالي

ابزارهايي براي يافتن مشتري هاي احتمالي

 

پيدا كردن محدوده فروش

چه تعداد از افرادي كه مشتري هاي احتمالي محصول شما هستند ، در اطراف شما زندگي مي كنند يا در منطقه مشخصي صاحب كسب و كار هستند ؟ چقدر به شما نزديك هستند؟ چه تعدادي از آنها در نزديكي مشتري هاي فعلي شما هستند كه شما بتوانيد خودتان را به آنها معرفي كنيد و در صورتي كه قرار ملاقات زود تمام شد به شمتري هي فعلي خود نيز سري بزنيد؟ اينجاست كه پيدا كردن محمدوده فروش و موقعيت يابي مشتريان احتمالي مطرح مي شود.

همانطور كه پيش تر هم اشاره شد ، اينكه هر روز زمان بسيار زيادي را صرف رانندگي در شهر كنيد و از اين خيابان به آن خيابان برويد ، ميزان كارايي شما را در ملاقات با مشتري هاي احتمالي كاهش خواهد داد. دانستن اينكه كجا بايد برويد ، و به حداقل رساندن درگيري هاي مسافتي ، بهترين روش براي به حداكثر رساندن زمان و انرژي خود در طول روز است.

شناسايي موقعيت مشتري

موقعيت مكاني همه مشتري هاي شما كجاست؟ آيا همه آنها در يك نقطه متمركز هستند يا در سطح شهر پخش هستند؟ آيا آنها با مشتري هاي احتمالي شما در ارتباط هستند ؟ زماني كه وقت خود را براي اين قبيل مسائل سپري مي كنيد ، يك چيزي بسيار مشخص است. شما متوجه خواهيد شد كه كسب و كار مدنظرتان كه در نزديكي شما بوده است را تا كنون بازديد نكرده ايد. ممكن است متوجه شويد در منطقه اي قرار داريد كه بيش از حد تصورتان كسب و كارهاي سودآور براي فروش وجود دارد. دانستن و شناسايي ردپاي معاملات قبلي ، و نحوه ارتباط آنها به اينكه بهتر است كجا برويد ، يك بخش مهم و اساسي در مديريت كسب و كار در حال رشد شما است.

اپليكيشن رخش يك نرم افزار مديريت بازارياب حضوري است كه تمام اين قابليت ها را دارد . رخش يك اپليكيشن رهگيري فروش آنلاين بازارياب ها است به اين صورت كه شما مي توانيد آخرين محل بازديد شده را مشاهده كنيد . نقاطي كه بازديد نشده است و يا شما رفتيد و شخص مورد نظر حضور نداشته است را به شما يادآوري مي كند. همچنين از ديگر مزاياي رخش اپ اين است كه موقعيت كسب و كارهاي مشابه را بر روي نقشه به شما نشان ميدهد.

فروش محصولات

آمار نشان ميدهد 75% از بازارياب ها باعث مي شوند مشتري هاي احتمالي احساس كنند كه بازارياب ها آنها را درك نكردند. مطمئنا اين اتفاق تاثير منفي بر احتمال قرارداد بستن شما با آنها دارد. ما مي خواهيم كاري كنيم كه مشتري هاي احتمالي نه تنها احساس كنند ما آنها را « درك » مي كنيم بلكه بدانند كه ما پاسخ تمام سوالات آنها هستيم. چه كارهايي مي توان انجام داد تا بخش فروش و عرضه محصولات را به يكي از بهترين بخش هاي فرايند كار شما تبديل كرد؟ در اين مقاله نكات خوبي در اين زمينه وجود دارد.

مطمئن شويد كه فروش بعد از توجيه شدن مشتري صورت ميگيرد

وقتي شما پاسخي براي تمام سوالات مرتبط مشتري نداشته باشيد شكست خود محسوب مي شود. اين امكان هم وجود دارد كه شما بهترين پاسخ براي سوالات مشتري باشيد ، يا شما آخرين راهكاري باشيد كه آنها به دنبالش مي گردند . اين زماني تعيين مي شود كه شما سوالات درستي بپرسيد تا مشخص شود كه آيا توضيح دادن درمورد محصول يا خدمات براي اين فرد ضرورتي دارد يا خير.

براي داشتن يك تقويم آنلاين يا تاريخ امروز در ايران و ... كافيست به سامانه يار وارد شويد و نگراني از بابت زمان و مكان نداشته باشيد. 

منبع: https://blog.yar.cloud/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.