دوست داريد بدانيد تعريف مديريت بازاريابي و فروش چيست ؟ 13

تعريف مديريت بازاريابي و فروش از نقطه نظر « پيتر دراكر »:
هدف بازاريابي شناخت و درك مشتري است تا محصول و خدمات مورد نظر كاملا با انتظارات آنها مطابقت داشته باشد و به خوبي به فروش برسد .

وقتي شما مشتريان خود را بشناسيد ، و مطمئن باشيد كه برند شما به راحتي براي مشتريان قابل پذيرش است ، در آن صورت عشق متقابلي از بازاريابي دريافت مي كنيد و در آن موفق مي شويد. به همين دليل است كه مديريت بازاريابي در هر زمينه اي بسيار حائز اهميت است.

بازاريابي عمدتا تحت عنوان « هنر فروش محصولات » شناخته شده است. اما پيتر تراكر معتقد است كه هدف بازاريابي رساندن ميزان فروش به بالاترين حد ممكن است.

به طور ايده آل ، بازاريابي و ماركتينگ بايد بر مشتري كه آماده خريد است اثرگذار باشد.

در مديريت بازاريابي و فروش ، بحث چرخه عمر محصول نيز مطرح است و اينكه اين محصول تا چه زماني مي تواند در بازار بماند و به فروش ادامه بدهد. در نتيجه بايد در طراحي قيف فروش در بازاريابي عمر محصول و نوع آن را نيز در نظر گرفت.

از اين رو خواهيد فهميد كه چرا بسياري از سازمان هاي رسانه اي و آژانس هاي خلاق در سراسر جهان ظاهر شدند . اين به اين دليل است كه امروزه با افزايش كسب و كار و رقابت ، تبليغات در اولويت تمايز يك برند از رقباي خود قرار گرفته اند . از اين رو اهميت بازاريابي رو به افزايش است.

نرم افزار دبيرخانه يار چطور نرم افزاريه؟
يار نرم افزار فروشش چطوريه؟
براي كسب اطلاعات در خصوص فكس اينترنتي و ... پيشنهاد ميكنم يه سر به سايت يار بزنين.
با يك كليك در اينجا ادامه اين مطلب رو بخونين.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.