وظيفه و اهميت دبيرخانه چست؟14

مشاهده تقويم هاي مختلف به صورت آنلاين

وظيفه و اهميت دبيرخانه چست؟14

AsanaAsana

يك ابزار مديريت پروژه انعطاف­پذير با تمركز بيشتر بر همكاري بين افراد است. برنامه Asana از نمايش بصري براي وظايف مختلف استفاده مي­كند تا گردش كارهايي كه به صورت مكرر يا روتين در مجموعه شما قرار دارند را پشتيباني كند. يكي از ويژگي هاي اين نرم افزار اين است كه تعداد نامحدودي از كاربران مهمان را مي­توانيد به آن اضافه كنيد. اگر نگران ايجاد قوانين مخصوص به سازمان خود يا گردش كارهاي اخصاصي هستيد بايد اشاره كنيم كه در اين برنامه براي نگراني هاي شما پاسخ در خوري در نظر گرفته شده است.

Asana براي افزايش بهره­وري و بهبود تجربه همكاري راهكارهاي زيادي به شما ارائه مي­دهد. در كنار اين راهكارها كه منجر به بهبود تجربه كاري ذيل يك پروژه مي­شود، اين نرم افزار براي همه مشاغل با هر اندازه­اي مناسب است. به صورت كلي اگر سبك پروژه شما با اين برنامه مطابقتي نسبي داشته باشد، Asana ابزاري بسيار كارآمد براي مديريت پروژه تان خواهد بود.
استفاده از اين برنامه تا 15 عضو در پروژه شما، رايگان است و شما مي­توانيد وظايف افراد را مشاهده كنيد و به صورت ليست در تقويم كاري برنامه ببينيد. نسخه Premium برنامه به ازاي هر كاربر در ماه 10.99 دلار قيمت دارد و از زمان بندي، گزارش، موارد سفارشي، قوانين اتوماسيون و موارد ديگر پشتيباني مي­كند.

 

منبع و خواندن ادامه اين مطلب 

به دنبال يك دبيرخانه آنلاين حرفه اي هستيد؟

يا يك نرم افزار فروش كه كاراتونو خيلي زود راه بندازه؟

شما علاوه بر تاريخ ميلادي به شمسي و ... در سايت يار مي توانيد از خدمات بالا و ساير موارد ديگر بهره مند شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.